پوششهای آلکید و آکریلیک

پوششهای آلکید و آکریلیک

پوششهای آکریل و آلکید Welesgard، مخلوطی تعلیقی از رنگدانه ­ها و افزودنی های ویژه هستند که در مواد چسبتنده آلکید یا آکریلیک اصلاح شده محلول شده و سیستمی با مقاومت بالا در مقابل خوردگی ایجاد می­کنند.

رنگهای آکریل و الکید Welesgard، به طور ویژه برای محافظت موثر از بخشهایی از سازه­ها و تجهیزات طراحی شده است که تحت شرایط دسته­ بندی مواد C2 پایین، C3 متوسط، و C4 بالای خوردگی جوی (مطابق ISO 12944-2) قرار دارند و با صرف هزینه کم رنگ­ کاری باعث بهبود خاصیت ضدخوردگی، مقاومت در مقابل جو، مقاومت در مقابل اب، روغنها و محلولهای ضعیف شیمیایی می­شود.

 

مزایای اصلی

  1. سیستمهای پوشش آکریل و آلکید Welesgard مقاوت ضد خوردگی بسیار عالی در مقابل شرایط محیطی نامناسب دارند (۹۰ چرخه مطابق با استاندارد دولیت ۴۰۷/۹ روش ۶)
  2. خشک­ شدن سریع مواد. زمان خشک شدن رنگ بسته به دمای محیط ۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت تا زمان از بین رفتن چسبندگی و ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت به عنوان حداقل مدت زمان توقف قبل از اعمال پوششهای بعدی است.
  3. در یک لایه با ضخامت ۴۰ تا ۶۰ میکرومتر اعمال می­شود.

 

WG-Wellprimer

یک رنگ آستری آلکید فوری برای محافظت از سطوح فولادی است. این رنگ به سادگی با رنگهای الکید، آکریلیک، وینیل همپوشانی داشته و همچنین با بازدارنده­های شعله سازگاری دارد.

perekr1

WG-Universal

یک رنگ آستری فوری لعابی آکریله شده نیمه­ مات است که مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماورای بنفش و اثرات جوی داشته، حاوی رنگدانه­ های ضدخوردگی است. این رنگ را می­توان در سیستم تک­ لایه­ای استفاده کرد. این رنگ برای مواردی که امکان پرداخت سطح (در حد st2) محدود است، و همچنین برای نوسازی پوششهای قدیمی با پایه مواد چسبناک آلکید، آکریلیک و وینیک بسیار مناسب است. این رنگ در کدهای رنگ مختلف RAL موجود است.

perekr2

WG-Welllcover

یک پوشش نهایی فوری براق آلکید است که مقاومت بسیار عالی در مقابل اشعه ماوراء بنفش و شرایط جوی دارد. این رنگ در کدهای رنگ RAL مختلف موجود است.

krisha

پیشنهاد ما به شما

تقویم

می 2024
ش ی د س چ پ ج
« اکتبر    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پدیده گستران غرب

نرخ ارز

اسکن کنید