پوششهای لوله پلی­ اورتان

پوششهای لوله پلی ­اورتان

پوشش پلی­ اورتان لایه ضخیم فوری دو جزئی که عمدتاً برای عایق­کاری سطوح خارجی خطوط اصلی لوله، اتصالات و آرماتورهای مستغرق در آب شیرین (Im-1 طبق ISO 12944-2) یا اب دریا (Im-2) و همچنین در زیر خاک (Im-3) استفاده می­شود.

پوششهای سری Welepipe به موادی با پایه پلی­ اورتان با ۱۰۰% باقیمانده خشک اشاره دارند، که قابلیت خود را به عنوان عالی ترین پوشش عایق­کاری ترکیبات ضدخوردگی مایعات پلیمری شناخته شده جهت حفاظت از سازه­ های فولادی و بتنی تقویت شده در زیر زمین و زیر آب اثبات کرده­اند.

به دلیل خواص عایق­­کاری و ضدخوردگی، چسبتندگی و مقاومت به ضربه، حذف پیوندهای کاتدی و سایر مشخصه­ ها، پوششهای Welepipe با پایه ترکیبات پلی­ اورتان، الزامات استانداردهای EN 10290، استاندارد دولتی ۵۱۱۶۴ و استانداردی دولتی ۴۲۱۹ را برآورده می­کنند که شرایطی برای پوششهای خارجی پلی ­اورتان تعریف می­کنند که در حالت مایع و جهت حفاظت از خطوط لوله در مقابل خوردگی استفاده می­شوند.

 

مزایای اصلی

  1. می­توان آن را در شرایط کارخانه­ای و در سایت اعمال کرد.
  2. می­توان آن را با ضخامتی بالا بر ۳ میلیمتر در یک سیکل تکنولوژیک بدون شره­ کردن، رگه­ رگه­ شدن و سایر عیوب رنگ، اعمال کرد.
  3. در هنگام اعمال این رنگ از طریق اسپری این ماده سریعاً احیاء می­شود (در دمای T=23˚C– 10 دقیقه) که این امکان را فراهم می­کند که بلافاصله پس از اعمال پوشش لوله­های به انبار منتقل شوند.
  4. دارای چسبتندگی بالایی هم به سطوحی فولادی (بیش از ۱۸ مگاپاسکال) و هم بتنی (بیش از ۵/۳ مگا پاسکال –تخریب بتن) است و می­توان آن را بدون نیاز به لایه­های آستری پیوندی اعمال کرد.
  5. دارای استحکام ضربه بالا (بیش از ۲۰J) و مقاومت به سایش (۱۳۰-۱۰۰ میلی­گرم اتلاف وزن در ۱۰۰۰ سیکل – 1 کیلوگرم بار – چرخ H-17) است.

 

WG-Welepipe

یک پوشش پلی­ اورتان لایه ضخیم بدون حلال است که با پاشش بدون هوا همراه با تأمین ترکیبات گرم شده به صورت مجزا، اعمال می­شود.

truba1

WG-Welepipe HT

یک پوشش پلی­ اورتان لایه ضخیم بدون حلال است که تا دمای ۸۰˚C مقاوم است و با پاشش بدون هوا همراه با تأمین ترکیبات پیش­گرم شده به صورت مجزا، اعمال می­شود.

truba2

WG-Welepipe BG

یک پوشش پلی اورتان بدون حلال لایه ضخیم است که با قلم­مو، کمچه یا غلطک برای عایق­کاری سطوح کوچک استفاده می­شود.

trubi

پیشنهاد ما به شما

تقویم

می 2024
ش ی د س چ پ ج
« اکتبر    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پدیده گستران غرب

نرخ ارز

اسکن کنید