رنگ آستر پیش از ساخت

رنگ آستر پیش از ساخت

WG-Ferrogalvanic SP

رنگ آستری فوری تک­ جزئی براساس مواد چسبنده ترکیبی و رنگدانه­ های زینک مرکب از اشکال کروی و برفکی. این رنگ محافظی موقتی بر روی سطوح فلزی در مقابل خوردگی در طول مدت زمان ساخت سازه­ها و همچنین مونتاژ آنها پس از تحویل کارخانه ایجاد می­کند تا از این سطوح تا زمان اعمال سیستم آستری محافظ خوردگی محافظت کند.

فولاد تخت زنگ­ زده و پوسته­ پوسته شده

محصولات رول شده با پوشش استری کارگاهی

 

این محصول جهت استفاده به عنوان رنگ آستری حین جوشکاری به منظور محافظت از محصولات فولادی پس از عملیات تمیزکاری بلاست، از جمله شات بلاست، برای محصولات فلزی رول شده در طول مدت حمل پس از ساخت، نگهداری و مونتاژ توصیه می­شود. رنگ آستری با ضخامت کم (۲۵-۱۵ میکرومتر لایه خشک) اعمال شده و می­توان روی آن را با سایر رنگهای آستر پوشاند که اثرات محافظت و همچنین گالوانیک دارند. سطح ورود گازهای مضر به هوای محیط کاری در طول مدت جوشکاری و برشکاری در سطح استانداردهای قابل قبول است.

 

خط شات­بلاست و رنگ آستری

 

مزایای اصلی WG-Ferrogalvanic SP

  1. برخلاف سایر رنگهای موقتی، این محصول تک­جزئی است که باعث می­شود استفاده از آن بسیار ساده باشد. (هیچگونه اختلاطی لازم نیست و در نتیجه نیازی به کنترل مدت زمان نگهداری محصول وجود ندارد.)
  2. خشک­شدن آن بسیار سریع (۵-۳ دقیقه در دمای T=23˚C) است که بلافاصله امکان شروع عملیات جابجایی فلز رول شده و انبارش ایمن آن را فراهم می­کند.
  3. این رنگ برای مدت زمان ۱۲ ماه از سطح محافظت می­کند.
  4. محصولات رول شده پوشیده شده با آستر کارگاهی را می­توان بدون محدودیت در معرض عملیات برش شعله، جوشکاری و سایر عملیات قرار داد.
  5. خواص مکانیکی رنگ استری اجازه عملیات بر روی فلز رول شده تحت پوشش آستر را توسط جرثقیلهای مغناطیسی، عبور آنها از روی غلطک­های تنظیم کننده یا چارچوبهای گردان فراهم می­کند.

metal1 metal2

پیشنهاد ما به شما

تقویم

می 2024
ش ی د س چ پ ج
« اکتبر    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پدیده گستران غرب

نرخ ارز

اسکن کنید