پوششهای ضد اب پلی­ اوره

پوششهای ضد اب پلی­ اوره

اسپری کردن سیستمهای دو جزئی با باقیمانده ۱۰۰% خشک، که لایه­ای بدون درز، هموار و ضد آب تشکیل می­دهد که باعث محافظت عالی در مقابل خوردگی و همچنین ساییدگی و خسارات مکانیکی در هنگام استفاده از سطح می­شود.

پوششهای پلی­کاربامید Welestrong خواص تکنولوژیک خشک­شدن فوری را با خواص استثنایی فیزیکی و مکانیکی توأمان دارند.

 

مزایای اصلی

  1. دارای خواص عایق­کاری عالی، پایداری بالای تجزیه در آب، مقاومت در مقابل رنگ­پریدگی و ساییدگی است.
  2. احیای بدون چسبناکی این پوشش ظرف ۳۰-۱۰ ثانیه رخ داده و شرایط خشک و سخت شدن آن پس از ۲ ساعت حاصل می­شود.
  3. این پوشش در مقایسه با سایر مواد پلیمری مشابه دارای خواص ارتجاعی بالایی است (کشش شکست: ۴۸۰-۳۵۰ درصد)
  4. چسبندگی عالی به سطوح سیمانی پرداخت شده (بیش از ۵/۳ مگا­پاسکال – تخریب سیمان) و فلز ( بیش از ۱۰ مگاپاسکال) و همچنین عایق­کاری حراراتی پلی­اورتان و ژئوتکستایلها
  5. امکان عایق­کاری راحت و قابل اطمینان سازه­های با شکلهای پیچیده هندسی را فراهم می­کند.
  6. حفظ شکل برجسته­کاری که منجر به عدم آسیب دیدن لایه پوششی به دلیل ضربه زدن سطوح غیریکنواخت می­شود.
  7. عملکرد بالا در هنگام اعمال لایه پوششی (بیش از ۱۰۰ مترمکعب در روز برای هر واحد عملیاتی)
  8. خاصیت پایداری بالای حراراتی در دماهای از -۶۰˚C تا +۲۲۰˚C (حرارت نوسانی تا +۲۶۰˚C در تماس با قالبهای داغ و آسفالت رول شده)
  9. مشکل جفت کردن لایه­ها را با دربر گرفتن پایه­هایی از مواد مختلف و با انواع مختلف آسفات متراکم شده در قسمت فوقانی به صورت گسترده­ای حل کرده است.
  10. حفاظت قابل اطمینان بدون نیاز به رسیدگی از سازه­های بتنی و فولادی در مقابل خرابی برای مدت زمانی بالغ بر ۶۰-۵۰ سال فراهم می­کند.

 

WG-Welestrong

مجموعه­ای از مواد پلی­کاربامید پاششی است که برای آب­بندی، محافظت از خوردگی، ساییدگی و خسارات مکانیکی سطوح سیمانی، فلزی و کامپوزیت طراحی شده است. بسته به زمینه کاربردی WG-Welestrong در نسخه­های مختلف با طیف وسیعی از خواص موجود است: صلبیت یا انعطاف­پذیری بیشتری، مقاومت معمولی یا بالا در مقابل نور ماورای بنفش، با پایداری حرارتی استاندارد یا بهبود یافته

 

پوشش آستری WG-Welestrong

یک پوشش آستری تک­جزئی مقاومت در برابر تنشهای حراراتی کوتاه­مدت، ضد خوردگی حین جوشکاری برای سطوح فولادی است که به منظور محافظت از فولاد پس از تمیزکاری بلاستی قبل از اعمال لایه­های WG-Welestrong استفاده می­شود.

 

آب­بندی WG-Welestrong

یک پوشش آستری ضد آب، دو جزئی، مقاومت در برابر تنشهای حرارتی کوتاه­مدت است که به منظور اشباع کردن لایه فوقانی سیمان و سایر لایه­های متخلخل استفاده می­شود. در صورت ترکیب با ماسه کوارتز به عنوان پرکن حفرات و منافذ سطوح سیمانی قبل از اعمال پوششهای WG-Welestrong استفاده می­شود.

base painter

پیشنهاد ما به شما

تقویم

می 2024
ش ی د س چ پ ج
« اکتبر    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پدیده گستران غرب

نرخ ارز

اسکن کنید